Vydavatelem těchto Všeobecných obchodních podmínek (dále jen jako „podmínky“) je GALÉN - SYMPOSION s.r.o., se sídlem Vinohradská 343/6, 120 00 Praha 2, IČ: 26420929
(dále jen „pořadatel“).
Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují smluvní vztah mezi pořadatelem vzdělávací akce, jejím objednatelem a jejím účastníkem.
Objednatelem se rozumí účastník nebo zaměstnavatel účastníka, který u pořadatele poptává účast na akcích. Osoba objednatele může být totožná s účastníkem.
Účastníkem se rozumí osoba, která se osobně zúčastní akce organizované pořadatelem dle těchto všeobecných obchodních podmínek.
Akcí se rozumí např. konference, kongres, seminář, sympozium, kurz, webinář apod.
Pořadatel se zavazuje za úplatu poskytnout a zajistit účastníkovi účast na akci. Objednatel se zavazuje zaplatit cenu stanovenou v podmínkách akce.
Způsoby přihlašování:
Objednatel vyplní a odešle závaznou přihlášku prostřednictvím
Odesláním přihlášky dle čl. 3 shora se objednatel zavazuje uhradit cenu za akci (dále jen „poplatek“). Úplná výše poplatků je stanovena v podmínkách příslušné akce.
Poplatek hradí objednatel bezhotovostním převodem na základě pokynů k platbě uvedených pořadatelem, případně na místě konání během registrace hotově.
Poplatek zaplacený před zrušením akce z důvodu na straně pořadatele bude objednateli vrácen v plné výši.
Veškeré změny přihlášek a případná storna přijímá pořadatel pouze písemně. Objednatel je po dohodě s pořadatelem oprávněn vyslat na akci jiného účastníka. Bezplatné storno je možné nejpozději do data splatnosti poplatku. Po tomto termínu je objednatel povinen uhradit pořadateli plnou cenu.
Účastník nebo objednatel mají v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy o účasti na akci odstoupit, a to do čtrnácti dnů od uzavření smlouvy. Odstoupení od smlouvy o účasti na akci musí být pořadateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
Odstoupení od smlouvy o účasti na akci může účastník nebo objednatel zaslat na adresu sídla pořadatele. Pořadatel potvrdí účastníkovi nebo objednateli bez zbytečného odkladu v textové podobě přijetí odstoupení.
Účastník i objednatel berou na vědomí a souhlasí s tím, že v případě objednání účasti na akci, jejíž termín realizace je fixně stanoven pořadatelem a který by započal před uplynutím 14-ti denní lhůty pro odstoupení od smlouvy, nemají nárok na odstoupení od smlouvy dle odst. 1 tohoto článku. O této skutečnosti budou dodatečně informováni po přijetí objednávky ze strany pořadatele.
Po úspěšném absolvování akce, která je akreditována (ČLK, ČAS a další), je účastníkovi vystaveno osvědčení. Podmínkou pro vystavení osvědčení je 80% - ní účast na vzdělávací akci a podpis účastníka na prezenční listině akce.
Po absolvování ostatních akcí může být účastníkovi na vyžádání vystaveno Potvrzení o účasti.
Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu, případně na zrušení akce z provozních či organizačních důvodů nebo při jejím nenaplnění. Pořadatel si vyhrazuje právo na drobné změny v programu při dodržení obsahové náplně tematického celku.
Tyto všeobecné obchodní podmínky v plném rozsahu nahrazují všechny předchozí.
Právní vztahy těmito všeobecnými obchodními podmínkami neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a dalšími obecně závaznými právními předpisy.
Tyto všeobecné obchodní podmínky může pořadatel kdykoliv změnit a průběžně upravovat.
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dnem 1. 1. 2020.